{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

khatibi1401 80754064

دیدگاه ها (۲)

یکی دیگه از نقاشی‌هایی که با مداد معمولی کشیدم .

لعنت بر هروطن فروش تهی مغز بی ریشه مفلوک....با این آرزو خیلی...

این هم آرایش طوطی

یکی دیگه از نقاشی های خودم من اصلا کلاس نقاشی نرفتم و همه ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط