{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#اَش‍‌ك‍‌ي‍‌ش

*/
دیدگاه ها (۲۹)

اهنگ خفن خودم هست خیلی وقت دنبالش میگشتم 🥰

من ی شب مردم صبح پاشدم صبونه خوردم رفتم پی زندگیم:/!🐾🥀 😜🍀

این گندگی 😂اون گندگی 😜

+به بعضیام هم بآس گفت😏 -ببخشید من شما رو جایی نریــدم😐😂 ‌

گاهي ي حرفايي رو نميشه زد ي اشكايي رو نميشه ريخت مثل جايي ك ...

به‌ چه‌ می‌اندیشی ؟به‌ خزانی‌ ك گذشت؟به‌ بهاری‌ ك نبود؟به‌ ا...

هندیا هم ك گاو پرست ان ☺️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط