{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا توبه🤣🤣

خدایا توبه🤣🤣
دیدگاه ها (۸)

ساقیشو زنده میخوام🤣🤣

خودم بهمن هستم

اول به آب قند بزارین دم دستتون

توبه توبه خدایا🥲پنا می برم سمت خودت🙄از دست خوب تا بدش💔🚶

خدایا شکرت صد مرتبه شکرت خدایا توبه مارو بپذیر🙏🙏😭😭😭🙏🌹🌹🌹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط