{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدافظی تلخ(=

قرار نبود انقد یهویی بری
طرفدارای مسی حالتون بعد خدافظی چطوره؟
من که رونالدو فنم واقا ناراحت شدم
دیدگاه ها (۸)

با نور و صدا مشکل دارم. درود بر تاریکی و سکوت.

آخرین پناه خوابیدن بود که خواب دیدن خرابش کرد.

آخر دورم زدکسی که تیکه کلامش دورت بگردم بود.

Me

لوا رو از موقعی که تو بایرن بود تا بارسا دوست داشتم موقعی که...

زندگی ام در اینه پارت ۵

سناریو ران پارت ۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط