{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یس✅

یس✅

ادیت خودم اصکی نبینم ک.صکش هااا
دیدگاه ها (۷)

کاپ ددی واسه ایشون؟؟؟https://wisgoon.com/yasnaaaaaai

دوستان ادیتم چطوره؟؟سرش پاره شدممم

واسه روشا

کپشن واسه اون کصکش هایی که به ادرینا اینا رو گفتن‌احمق های پ...

سگتم

اوکی؟ نبینم غمتو هااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط