{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌خواستم شعری بگویم که تو در آن باشی

‌خواستم شعری بگویم که تو در آن باشی
یادم آمد که تو خود معنی اشعارِ منی♡'.تو را داشتن در رویا هم زیباست چه برسد در واقعیت(:💙از آدمها نپرسید "چرا"ناراحتن..!
برای اشکها و بغضهایشان"دلیل"نخواهید!
بغض های ناخواسته
گریه های بی اراده
دلیل نمیخواهد!
بهانه نمیشناسد!
یک دل" پر "میخواهد
و یک" حس" عجیب"
که نه "او"میتواند توضیح دهد
و نه "تو"میتوانی درک کنی
پس "بدون"سوال کنارش باش.!
"همین"!
دیدگاه ها (۱۱)

- دور از بغل تو ، تموم دنیا به قفسه‌ ی سینم فشار میاره ؛ سقف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط