{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای شخص خودم اینطور بوده=)

برای شخص خودم اینطور بوده=)
دیدگاه ها (۰)

خمار خمارم😂🎀

این پلین رو هم گذاشته تو جیبش😂👍🏻

الان منوتو بازم میتونه به این مرد بگه بی غیرت؟:)یه تنه زد تو...

جیگرم خون شد:)

من بمیرم برای اون شخصحیف که ویسگون نداره

اصلا برای شخص خاصی نی....یادش بخیر:)

چرا شمر، جانباز صفین در رکاب امام علی ع سرانجامش اینطور شد ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط