{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


💢 خدمت یا خیانت!

حجت‌الاسلام مهدی طائب:
آنچه در تفاهم‌نامه دربارۀ حزب‌الله لبنان آمده، یک آزمون سخت است.
اگر این اجرا نشود، بدانید که بقیۀ بندها نیز اجرا نخواهد شد.
امشب ماییم و بیان حضرت آقا و میدان.
ملت ایران ناظر بر شعام است؛ چون همۀ اینها تعهد داده‌اند.
آقایان، اگر رژیم صهیونیستی آتش را ادامه دهد و از جنوب لبنان بیرون نرود و شما تنگه را نبندید، رفوزه شده‌اید!
اگر این قرارداد طبق تعهدی که به حضرت آقا داده‌اید اجرا شود، معلوم می‌شود که رئیس‌جمهور و رئیس مجلس و رئیس دستگاه قضا و دیگران همه خادمید؛ اما اگر این تعهد زیر پا گذاشته شود، بین خ خدمت و خ خیانت دیگر هیچ فاصله‌ای نخواهد بود!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#اخبار_لحظه‌ای_جنگ✌️👇
@saeedism
دیدگاه ها (۰)

🚨آقا دیگه از مسئولین دست شسته...🚨قسمتی از صحبت های مهم آقای ...

🚩 تاریخ تکرارمیشود👈حق با مسلم بود یا با سلیمان؟👈چرا نائب اما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط