{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش همه چیز دوطرفه بود🙂💔

کاش همه چیز دوطرفه بود🙂💔
دیدگاه ها (۰)

آره دیگه کارگرعلی

.بی دندون ....خیلی وقتا زود دیر میشه💔🖤

من‌که نه بخشیدمت نه حلالت کردم ولی خوش باشی🙂

خفه شو😂💔

تا خرخره دلتنگتم، ولی چون این دلتنگی دوطرفه نیست کاری نمیتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط