{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازنشر میکنی:)

متنشو خودم نوشتم😃
دیدگاه ها (۳)

کپشن خیلی مهمممم هرکی جواب نده قلبمو میشکونع:(

:)

اینم سه تا دیگه از ادیتا... اولی رو فقط متنشو خودم نوشتم...

اینم متنشو خودم نوشتمسیسی ها روزتوننن مبارکککک در واقع روزمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط