{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ک قدرت تخیلمون خیلی بالاس ...🖤

ما ک قدرت تخیلمون خیلی بالاس ...🖤
مثلا ( هر روز و هر شب مرگ خودمونو می‌سازیم...🚬
دیدگاه ها (۰)

تموم شه...🖤🎶🚬🪦

دیگه واقعا حسم داره می‌پره...❤️‍🩹🚬

اگه نباشن ک...🚬🪦

🎶🎶🎶

ما از دلگیریِ روزهایمان ، به “شب” پناه می بردیم ،و از دلتنگی...

پس از مرگ اینها و پادشاهان عرب خدا ظهور می کند و کره زمین ۱ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط