{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشامو بستم تا تورو ببینم دوباره:)

دیدگاه ها (۰)

...

این شبای لعنتی :)

منو آرزوهام:)

ولی بزن بارون :)

خستم چشامو رو همه بستم 💔💔 قلبم مونده رو دستملذت ببرید ازش آه...

من دوباره تورو می‌خوام...

یه شب دوباره، تورو میبینم. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط