{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آسدورم نفسام

آسدورم نفسام
ولی حیف هنوزم ناراحتم😞🥀
دیدگاه ها (۰)

خدایی بگین من نمیرم واسشون🥺

🥺

عشقام 😘😘😘😘

عاشقان اسیه و درورک اماده این برای کلی کلیپ از آسیه و دوروکم...

🖤هنوزم ناراحتم😔

Ashveil/اشویل

وای ارزی خیلی حیف شد 😭😭😭😭😭واقعا خیلی ناراحتم ، تازه علی و زی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط