{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز از افشار و علیض

تفاوت من و اون رفیق درونگرام که هیچی براش مهم نی🥲🤦‍♀️
دیدگاه ها (۲)

تئوری دارک از بتمن☠️

طنز از علیض و مانیکس

اون اصلا براش مهم نیست

به طرز عجیبی اکانت قبلیم که بن ابد بود بهش یهو وارد شدم

سوال این پست : رفیق یا عشق ؟من که فقط دنبال ی رفیقم تا آخرش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط