{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدومشون بهتر خوند؟؟ به نظرم دوتاشون عالی بودن ✨🌼

کدومشون بهتر خوند؟؟ به نظرم دوتاشون عالی بودن ✨🌼
دیدگاه ها (۱۴)

کجای طرفدار بودن عیبه؟؟ کجای ارزو داشتن عیبه؟؟ کجای علایق شخ...

نمی تونم دربرار این شاهکار چیزی بگم:))))

تازه این کمه بزار بقیشو اگه شد تو پست بعد میزارم 😔🎀

رفیقتو تگش کن اینم رندوم گذاشتمش دیگه🗿

نمیدونم چرا دلم میخواد برای سناریو بجای عکس اول عکس دوم رو ب...

به نظرتون کدومشون از همه بهتر شده؟من میگم جیسو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط