{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باحاله ها ادما. دوست ندارن. دوست ندارن. تا اینکه این 🖤❤

باحاله ها ادما. دوست ندارن. دوست ندارن. تا اینکه این 🖤❤ کوفتی می ایسته همشون عاشقت میشن.):(:):
دیدگاه ها (۴)

دخملمه😂🦋

با کی لج. میکنی): بی مخاطب

دوستای منم همیشه این ادعا رو دارن

علت اینکه اکثر مردم بخصوص جوونا افسرده و گوشه گیر میشن همین ...

می گفت.... دبگه این ادما(بد لاشین) بسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط