{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکرم نبودیــ منم فکر یه چاره کردمــ😄💔

فکرم نبودیــ منم فکر یه چاره کردمــ😄💔
دیدگاه ها (۱)

چرا تــو بی مــن نمیشی دلتنگـ😄💔

عشق منـــ قلب این عاشق با تـــو آروم میگیره😍💗

تـــو باید بمونی واسه خود منــ گل منــ گل منــ گل منــ❣️😄

بـهـتــریـنمـــــ فالــــو شـه😄🔥https://wisgoon.com/A.RSHA.M

چقدر خنگ کیوتی

بدرود عزیزم تا یه دیدار دوباره.....لبات بی نظیر بود نذاشت را...

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط