{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا قسم دیگه تو این دنیا نمیمونم💔😭💔

بخدا قسم دیگه تو این دنیا نمیمونم💔😭💔
دیدگاه ها (۰)

دنیا با هممون بد کرده💔😔💔

دلتنگ چهره ای هستم که نمی دانم خاک با او چه کرده است💔🖤😭🖤😭

من دیگه تو این خونه نمیمونم خدافظ😊

خداییی حقههههه..

ای مردم ایران خواهشن اینها رو مطالبه گری کنید در تجمعات شبان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط