{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوبی مارو خواست😑

خوبی مارو خواست😑
دیدگاه ها (۰)

برو

یه سفر کوچولو»

بگین ترو خدااا

و دور از هر جنگی

ما ارمیای خوبی هستم خودشون مارو منحرف میکنن🤣

،بهترينها را در خودتان خواهيد يافتوقتی در ديگران خوبی بجوئيد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط