{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها اگه تا آخر این هفته چیزی گفتید جواب ندادم نار

سلام بچه ها اگه تا آخر این هفته چیزی گفتید جواب ندادم ناراحت نشید چون دست من نیس چون اون وقت در قید حيات نیستم🙂
دیدگاه ها (۲۰)

حق

وفتی کسی چیزی بم میگه ک جواب داره مغذم:

بچه ها من این اخر هفته پارم و حال ندارم براتون توصیح بدمولی ...

بچه ها ویسگونم اصلا کار نمیکنه...حتی نمیدونم چه جوری تونستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط