{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شدیم بازیچه غمها و حسرتها و..دل و جوانی هم دادیم برگا..!!!!!

🖤🚬
دیدگاه ها (۰)

ای خدا به داد معلم ها برسه ..دیگه جرات کتک زدن هم ندارن ..ماشالا همه ارازل تحویل دادن ..مد روز اینارو مگه امام زمان بیاد هدایت بشن..

Khallas shood valiii khabari ham nabood

To beman abadii

خانوم معلم نازی.. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

در عمق جوانی پیر شدیم رفت😄😢

گاوو دیدی🦬

دل از دست دادیم...❤️‍🩹😔#رهبر_شهیدم😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط