{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها نظرتون چیه دیگه تم نزارم؟

بچها نظرتون چیه دیگه تم نزارم؟
یه زره استراحت کنم
کونم پاره شد
با این ادیت کردنم
خواستم ادیت بزنم
خطا میداد
ریده شد تو اعصابم
اومدم بیرون😇
دیدگاه ها (۱۲)

محض اطلاع

هعب

@asaljjdonat

بچه ها یه رمان دیگه دارم مینویسم البته راجع به بی تی اس نیست...

سلاممممم ✨🫧میخواستم یه نظرسنجی ازتون داشته باشم..میخوام یه پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط