{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد چند ماه برگشتم

بعد چند ماه برگشتم
چند ماه از تخمی ترین ماه های زندگیم چند ماه از بدترین ثانیه های زندگیم ولی الان به خودم اومدم حداقل میتونم بگم کم کم دارم عادت میکنم به یه سری چیزا خلاصه که ور ور ورور سیک خوش اومدم
دیدگاه ها (۰)

دوستان بنده دارم نمیتونم دراما های ویس رو🤓💔(از لکنت کلامم مش...

بچه ها خیلی شرمندم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط