{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من شوق فکر تو در سر دارم...

من شوق فکر تو در سر دارم...
دیدگاه ها (۱)

خدا خودش می‌دونه...!

بعد تو یه چند سالی میشه زندگی نکردم مثل همیشه...!

نه من مدیون تو نیستم فقط مجنونم...

خیره به تو.. حتی پلک نمی‌زنم...

تو آخرش فکر کن جز تو به کسی فکر کنم و حرف بزنم!بازم شاید دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط