{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه جرعت داشتم جواب معلمو بدم ..🙃

اگه جرعت داشتم جواب معلمو بدم ..🙃
دیدگاه ها (۳)

عاقبت همچین فامیلایی😁🖤🖤🖤

یه رسولمون نشه😅

وضعیت اکسپلورم این روزا😅

بدم به مالی😅🤣🤣

برای بک کام بزار زیبا..(33) بک دارم..الکی کام نزاری جواب بدم...

اون موقعس که دلم می خواد معلمو خفه کنم 😤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط