{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😊

😊
دیدگاه ها (۰)

ادم دلش میگیره اینارو میبنه 😔

نظر خودتون هست اگه دوست دارید بذارید تو پیجتون برای ارمی های...

واقعا 😳 دلم میگیره اینو نگا میکنم من رو سولی کراش داشتم

واقعا 😳

این فقط یه شعارهچرا گریه می‌کنی؟💔ـــــــــــــــــــــــــــ...

آجرک الله بقیه الله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط