{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی تقصیر من بود نه؟...

یعنی تقصیر من بود نه؟...
دیدگاه ها (۷)

((

من کوچولو نیستمممم شما زیادی بزرگیدد

عاا درصد هوشیاریش داره میره بالا.. میگن شاید فردا از کما در ...

هنوزم اوکی نشدم...

میکاااااااا همش تقصیر توعههههههههداشتم تو پیجت میگشتم دنبال ...

عاشقانه

تقصیر کی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط