{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حداقلش حالش خوبه....

حداقلش حالش خوبه....
دیدگاه ها (۸)

نه بابا....

فیوریتام

بابا شوهر مارو بدید بریم دیگه اه!

j-hope

اون میگفت حالش خوبه ولی...

ترامپ: حالم خیلی خوبهحالش🤌🏻

دلیل حال بدم الان حالش بی من خوبه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط