{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا که حق تر از این نداریم:^))))

😂✔️
دیدگاه ها (۸)

من متعلق این نسل نیستم:(((((((

حق تر از این داریم?

پروفایل عوض شد:^))))))

یه احمق عاشق یه روزی به یه آدم سرد و بی احساس تبدیل میشه

آهیون ایرانی نداریم چراا؟؟چی نداریم ؟کی گفته نداریم تا وقتی ...

بخدا این دوتا روانیمون کردن🫪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط