{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرف زدن دردو دل با ماشین بهتره تا

حرف زدن دردو دل با ماشین بهتره تا
اون آدمای کثیف که ادعا میکنن که
درکت میکنن بعد از پشت بهت چاقو میزنن
دیدگاه ها (۰)

LaLaLaLaLa.........

اما من.....

متور ماشینت جر نخوره یه دفعه ای 🤣🤣

دلم برای خودم تنگه.......

من بداخلاق نیستم، کم حرف نیستم، مغرور هم نیستم، اما تمام آدم...

فقط خواستم بهت یادآوری کنم:اگه بدونی پشت سرت چند نفر چراغ خا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط