{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونا هیچوقت نمی فهمن 🫠

اونا هیچوقت نمی فهمن 🫠
دیدگاه ها (۰)

بگید ببینم بایس شما کیه ؟نگو همشون رو به یه اندازه دوست دارم...

ولی من نپذیرفتم ❌ چون من قوی ام من بتمنم 😎

والا جیمین همه جوره خواستنیه

200 شیم میزارم باز

هیچوقت درک نمی کننننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط