{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وضعیت منو دوستام که واسه تابستون کلی برنامه ریزی کرده بود

وضعیت منو دوستام که واسه تابستون کلی برنامه ریزی کرده بودیم😂
دیدگاه ها (۳)

🤣🤣💜💜💜💜💜

💜💜💜💜

اره 👌🏻💜❤

🤣🤣

برنامه ی منو برادر برا تابستون:عملمون:

بچه ها

بچها من تا سال پیش فکر میکردم برنامه ریزی اصلا خوب نیست ، خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط