{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و در آخر، همین که تو راضی به رنج و اندوه من شدی جواب همه

و در آخر، همین که تو راضی به رنج و اندوه من شدی جواب همه سوال‌هایم را گرفتم..
#لحظه‌گرگ‌و‌میش
دیدگاه ها (۰)

با رفتار ...

دوستم ببینمش...

معلم::خوب این سوال رو تو جواب بدهاسترس گرفتم همه چی یادم رفت...

بچها این مانهوا استریت قشنگ ترین استیت بود که خوندماسم: لحظه...

سوال پست:از ویسگون راضی هستی؟جواب خودم:اره ولی یسری باگ داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط