{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدیم و میبینم کی ضرر کرد اخر!

دیدیم و میبینم کی ضرر کرد اخر!
دیدگاه ها (۰)

That's my life!

😕

قشنگ بود 🤌🏻

ولی اخر از همشون ناامید میشی حتی خودت :)

هربار که قسمت اخر اتک ان تایتان رو میبینم گریه میکنم و حالم ...

نمردیم و دیدیم ژاپن از روی ایران کپی کرد!!!😌🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط