{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر فقط برا صداش گذاشتم به خود نگیری♥️

دیدگاه ها (۰)

الان طبیعیه مردم برا صداش؟

از اون لحظه‌ای که تصمیم میگیری خیلی سخت نگیری به خودت، خیلی ...

صداش خیلی حرفا برا گفتن داره:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط