{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره تو انسان خوبی هستی

آره تو انسان خوبی هستی
تو خراب نیستی :)))
دیدگاه ها (۳)

حالا فهمیدی ؟ 😏😏

جالبه اما این ... 😭😭

آره سرم خیلی خیلی شلوغه 🗿🤣

و همینطور اگه فن بوی ها 🌑❤️‍🔥

سرتو بگیر بالا تو فرانسوی نیستی .‌‌‌‌..... تو ایرانی هستی ...

ببینم تو خوبی🫤اره🥺

من کاری ندارم چه دین عقیده ای داری تیپ قیافه ات چه طوریه ولی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط