{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق هوایی ام که مردم بهش میگن خراب 😗🙂😭😭😭😭💖💖💖

عاشق هوایی ام که مردم بهش میگن خراب 😗🙂😭😭😭😭💖💖💖
دیدگاه ها (۰)

تو هفت دقیقه منی :) ♡E♡

عاشق این آهنگه اممممممم😭😭😭😭😭💖💖💖🤧🤧🤧

حرف مردم؟این مردم به هوای بارونی هم میگن.....خراب!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط