{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا اگه این فیلمم اینطوری تموم شه من افسردگی میگیرم

خدایا اگه این فیلمم اینطوری تموم شه من افسردگی میگیرم
دیدگاه ها (۳)

کیمیای روح

لایک و کامنت فراموشت نشه

جدیدا حس میکنم دارم افسردگی میگیرم خیلی تحت فشارم اهههه خدای...

عاشق این دوتا فیلمم اولی رو تموم کردم الان دارم دومی رو میبی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط