{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد از ۱۲ خرداد کلی فعالیت می کنم

بعد از ۱۲ خرداد کلی فعالیت می کنم
دیدگاه ها (۱)

الان هرچی پست دارم را میزارم چون دارم استراحت می کنم

بعدش هم می خواهم درس بخوانم

بچه ها بخاطر امتحانات زیاد نموی تونم فعالیت کنمببخشیددددد

درود به همگی بخاطر امتحان های خرداد شاید نتونم زیاد فعالیت ک...

وقتی نت ها وصل شه و....‌ کلی فعالیت می کنم امیدوارم که تا او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط