{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا میخوام برم برای چند روزی شایدم نرم 💔😭

فردا میخوام برم برای چند روزی شایدم نرم 💔😭
دیدگاه ها (۴)

کدوم ؟

لیزگه ✨🤤🦋

برم یا نرم ؟🤧

آسدور🥺✨

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

خب دوستا و نسبتای گلم شرمنده دایرم درست نبود که تو دایر بگمم...

عشقای من برای رمان فردا از تون نظر میخوام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط