{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}



خدایا...❤️💫

دلم را می‌سپارم به تو،
با تمام ضعف‌ها، ترس‌ها، نگرانی‌ها...
همین‌طور که هستم، بی‌نقاب، بی‌تظاهر.

خدایا،❤💫
بگذار در میان این همه صدای بلند،
صدای تو را آرام، اما روشن بشنوم...
صدایی که بگوید:
"همه‌چیز درست می‌شود... من با توام..."

🌙شب بخیر تا طلوع صبح فردا💫🌑
دیدگاه ها (۰)

صبح‌ها🌸صبح بخیرتان را بلندتر بگوییدبگذارید زندگی جریان پیدا ...

یه دعای خیلی قشنگ ...🌸✨

🌚✨

همین مجازات تو را بس…

چند پارتی جیمین

عاشقانه های شبنم

🏠پسر همسایه🏠 🪐P3🪐ویو ا.ت فرداصبح از خواب بلند شدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط