{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام دوستان خوبید؟

سلام دوستان خوبید؟
من برگشتم
(هرچند بودم ولی حوصله فعالیت نداشتم
یهو تصمیم گرفتم دوباره فعالیت کنم)
دیدگاه ها (۰)

ژذابببببب

سلام من دوباره برگشتم ، حسش نبود فعالیت کنم و اره دیگه کلا و...

سلام من دوباره برگشتم ولی شاید کم فعالیت کنم🥰

سلام دوستان چطورید؟ خوبید؟یهو حوصلم سر رفته می خواستم حالتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط