{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهای حرومزاده ها ... من هنوز زنده ام

اهای حرومزاده ها ... من هنوز زنده ام
*قصد توهین ندارم فقط میخواستم اون دیالوگ معروفرو بگم*😅
دیدگاه ها (۴)

#ایران

سال نو مبارکککککککککککککک🌱🌹✨️

د آخه کو....

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

قصد توهین ندارم ولی این واقعیته و این پست مخاطب داره امیدوار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط