{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسود؟! من سر اونی که دوستش دارم روانی ام((:

حسود؟! من سر اونی که دوستش دارم روانی ام((:
دیدگاه ها (۰)

ما تو سختی ها هر وقت پشت سرمونو نگاه کردیم همو دیدیم ❤️‍🩹

دلم براشونننن خیلی خیلی تنگ شدهههههه🥺🥺🥹❤️‍🩹

🙃🙂

سیفرر🥹❤️

حسود؟ من سر اونی که دوسش دارمروانی ام 😌😂#رضا_کیانیان #مهتاب_...

من سر اونی که دوستش دارم آدم حسود نیستم؛حسود هستم با یه خورد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط