{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر می‌شد توی چشمات زندگی کرد من تا ابد اونجا میموندم :)

اگر می‌شد توی چشمات زندگی کرد من تا ابد اونجا میموندم :) ✨
دیدگاه ها (۲)

🙂

گایز میخوام از ویسگون برم...:)ولی زود برمیگردم مرسی که فالوم...

دلم برای بغل کردنت تنگ شده... :) ✨

خودم درست کردم چطوره؟

فقط اونجا ‌که تتلو میگه؛"چشمات" دنیامه، هر صبح تو همه دنیامو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط