{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قطعا یه شاهکار میشد

قطعا یه شاهکار میشد
دیدگاه ها (۲)

چطور شده ؟

عادیه موقع ادیت زدن گریه کردم؟!

جوری که بهم نگاه میکردن....

جوری که به دوربین نگاه می‌کنه😮‍💨🤧

هر قسمتش یه شاهکار...

اگر عشق رنگ داشت قطعا رنگ چشای تو میشد👀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط