{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی راحت است که آدم

خیلی راحت است که آدم
موقع روز به همه چیز بی اعتنا باشد ،
اما شب همه چیز فرق می‌کند ...!
دیدگاه ها (۰)

خسته‌ام؛خسته از این‌گونه دوام آوردن...!!!

کاش بدونی چقد دلتنگتم...💔😔

صبح می آید و خورشید طلوع می کندتا ثابت کند هرگز سیاهی ها و ش...

رفیق می دوني فرق تو با بنزین چیه؟بنزین چن ماه هست که عزیز شد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط