{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راستش من جوری بودم که دردامو حتی نمیتونستم تو صفحه مجازی

راستش من جوری بودم که دردامو حتی نمیتونستم تو صفحه مجازی (که هیچکس منو نمیشناسه) بیان کنم ولی تازگی ها میخوام اینکار رو با گذاشتن بعضی از پست ها انجام بدم ( درضمن اگه حرفی داشتین که نتونستین به کسی بگین و از اون دسته آدمایین که به همه کمک میکنین ولی کسی رو ندارین که کمکتون کنه، خوشحال میشم اگه خواستین بیاین و به من بگین ♡)
دیدگاه ها (۴)

.

باید اینو فهمید

https://wisgoon.com/setii23

https://wisgoon.com/n-1372#BTS#کره_ای#Stray_kids#کیپاپ#Korea...

🪽 Angel of salvation 🪽Part ⁴⁴نگهابانا در و باز کردن و رفتیم ...

فیک بی نام و نشان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط