{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برین ۱۷ سال پیش

ببخشید پست نزاشتم امتحانامون واقعا سخته و خیلی فشار روم بود اگه تو ام هنوز داری امتحان میدی لایک کن
دیدگاه ها (۰)

تیپ رپر ها

کیک

شکلات

هههه

واقعا خیلی سخته🙄سوال پست: کدوم دنس بی تی اس رو بیشتر دوست دا...

یا علی اگه از این پست ها دوست داری لایک کن

قبول دارم که الان باید بهم فحش بدید 🥲از آپ اخرم سه هفته گذشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط