{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم،خودم را دفن کردم....

خودم،خودم را دفن کردم....
دیدگاه ها (۰)

و این بده!!

حرفی نیست.....ولی هردوشون خیلی دردناکن:)

حرف حق....

ولی این تیچر>>>>

دیگه کافیه،خودت وخاطراتت رو دفن کردم...یادم تورا فراموش💯❤️‍🔥...

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

خودم در دتیز خودم شرکت کردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط